Home >> 52 Càritas A prop teu >> Palamós - St. Joan

Palamós - St. Joan

Horari i on som

HORARIS

Horari d'atenció al públic:
Segons serveis.

Horari d'atenció d´estiu:
Segons serveis.

Horaris d´atenció telefònica:
De dilluns a divendres (laborables), de 9 a 20 h (trucar al primer telèfon indicat a baix).

Càritas Interparroquial de Palamós - Sant Joan
C/ Puigpedró, 23
17230 Palamós
Tels. 659213157/ 972319144 (Rober)
caritaspalamossantjoan@gmail.com

Què fem

ACOLLIDA I ACOMPANYAMENT

Servei d'Acollida i Acompanyament Integral
Escoltem les persones que s’adrecen a Càritas per millorar la seva situació i establim amb elles un pla de treball, coordinat amb altres agents del territori, per ajudar a superar les situacions de vulnerabilitat.

S@ntir
Donem resposta a les necessitats d’acompanyament psicològic de les persones més vulnerables, alhora que les motivem per a la participació a la comunitat, per tal de millorar el seu benestar.
Dilluns i/o dimecres de 9 h a 12 h del matí.
C/Puigpedró, 23.

COBERTURA DE NECESSITATS BÀSIQUES

Servei d’Aliments
Cobrim les necessitats bàsiques d’alimentació de persones i famílies en situació de vulnerabilitat, alhora que oferim formació en temes nutricionals, de salut i consum responsable.
Amb cita prèvia. Dijous a la tarda i divendres al matí.
C /Puigpedró, 23.
Tel. 659 21 31 57 / 972 31 31 44

Rober
Cobrim les necessitats bàsiques de roba en el marc d’un espai de reciclatge que promou els valors de sostenibilitat i solidaritat entre les persones, i ofereix un punt de trobada i atenció a persones en situació de vulnerabilitat.
C/ Josep Joan, 43.
De l'1 de maig a 30 de setembre, de dilluns a dijous de 17 h a 19 h de la tarda. Els dimecres de 10 a 12 del matí.
De l'1 d'octubre a 30 d'abril, dilluns i dijous de 16 h a 18 h de la tarda. Els dimecres de 10 a 12 del matí.

Menjador Social
Proporcionem àpats sans i equilibrats a persones sense recursos econòmics, alhora que facilitem un espai de convivència i socialització, que ajuda a fer front a l’aïllament que sovint impliquen les situacions de pobresa i exclusió social.
De dilluns a divendres de 14:30 h a 16:30 h.

ACOMPANYAMENT A LES PERSONES GRANS

Grans Moments
Fomentem les relacions intergeneracionals entre persones grans que viuen en centres residencials i joves estudiants, contribuint al benestar i l’envelliment actiu de les persones grans i a l’experiència solidària dels joves.
Dilluns i dimecres de 16 h a 17 h (Presencial)

INFÀNCIA, JOVES I FAMÍLIA

Servei d’Intervenció Educativa (SIE)
Oferim un espai de relació, treball en valors i reforç educatiu, a estudiants de primària i/o secundària en situació de vulnerabilitat, per contribuir a garantir la igualtat d’oportunitats en l’educació de tots els infants, comptant també amb les seves famílies i de forma coordinada amb l’entorn social i educatiu.
Dimarts i dijous de 16 h a 19:30 h i l'antenció directe de 17:15 h a 19:15 h

ASSESSORAMENT JURÍDIC

Servei d’Assessorament a l’Immigrant (SAI)
Proporcionem assessorament legal i suport jurídic per resoldre qüestions relacionades amb temes d’estrangeria.
Amb cita prèvia, de 9 h a 14 h.
C/De la Riera, 31.