Home >> 50 Càritas A prop teu >> Amer

Horari
Demanar hora per telèfon

Càritas Parroquial d'Amer
Rambla Monestir, 5  (Can Boles)
17170 AMER
Tel.   606 99 29 02

Què fem

ACOLLIDA I ACOMPANYAMENT

Servei en Drets Socials (Suport telemàtic en tràmits)
El Servei en Drets Socials té com a finalitat assessorar i acompanyar persones i famílies amb dificultats que afecten els seus drets socials més bàsics.

Taller de Costura
Ens reunim per compartir coneixements pràctics de costura, de reutilització i de reciclatge de roba, i, alhora, fomentem els vincles entre persones d’una comunitat per evitar les situacions d’exclusió social.
Dimarts de 15 h a 16 h

Tallers d’Acollida Lingüística i Cultural
Aprendre la llengua de la societat d’acollida és un aspecte bàsic per poder-se integrar, compartir experiències amb el veïnat, entendre els comunicats de l’escola o optar a una feina.
Dilluns i dimecres de 15 h a 16 h

Horts Comunitaris
Cultivar i mantenir un hort és una activitat positiva per a la salut física i emocional de les persones que atenem. Sobretot, permet millorar la cohesió i els vincles de les persones que estan desmobilitzades  i que poden caure en l’exclusió.

COBERTURA DE NECESSITATS BÀSIQUES
Servei d’Aliments
Les famílies amb menys recursos econòmics, o que  no poden cobrir les necessitats bàsiques, troben en els Serveis d’Aliments una opció de mínims per abastir-se d’aliments i productes higiènics, al seu entorn més proper, la seva comunitat.
Quart dijous de cada mes de 9 h a 12 h

ACOMPANYAMENT A  LES PERSONES GRANS

Ser Gran en Dignitat
Acompanyem les persones grans que viuen en residències o al seu domicili per lluitar contra la solitud no volguda i l'aïllament. Aquesta tasca la duem a terme a través de visites o trobades telemàtiques gràcies a persones voluntàries.

INFÀNCIA, JOVES I FAMÍLIA

Classes d’àrab
Dintre les activitats que ofereix l’AMPA de l’escola, acull un grupet d’infants que es troben dos dies a la setmana per aprendre a llegir i escriure la llengua àrab. Obert a tota persona interessada. És important aquest aprenentatge per les persones que parlen aquest idioma i alhora és un reconeixement a la riquesa que representen les diferents llengües presents als nostres pobles.