Home >> 50 Càritas A prop teu >> Amer

Horari
Demanar hora per telèfon

Càritas Parroquial d'Amer
Rambla Monestir, 5  (Can Boles)
17170 AMER
Tel.   606 99 29 02

Què fem

ACOLLIDA I ACOMPANYAMENT

Servei en Drets Socials (Suport telemàtic en tràmits)
El Servei en Drets Socials té com a finalitat assessorar i acompanyar persones i famílies amb dificultats que afecten els seus drets socials més bàsics. Enguany s’ha realitzat també de forma telemàtica.

Taller de Costura
Ens reunim per compartir coneixements pràctics de costura, de reutilització i de reciclatge de roba, i, alhora, fomentem els vincles entre persones d’una comunitat per evitar les situacions d’exclusió social.
Dimarts de 15 h a 16 h

Tallers d’Acollida Lingüística i Cultural
Aprendre la llengua de la societat d’acollida és un aspecte bàsic per poder-se integrar, compartir experiències amb el veïnat, entendre els comunicats de l’escola o optar a una feina.
Dilluns i dimecres de 15 h a 16 h

COBERTURA DE NECESSITATS BÀSIQUES

Servei d’Aliments
Les famílies amb menys recursos econòmics, o que  no poden cobrir les necessitats bàsiques, troben en els Serveis d’Aliments una opció de mínims per abastir-se d’aliments i productes higiènics, al seu entorn més proper, la seva comunitat.
Quart dijous de cada mes de 9 h a 12 h

ACOMPANYAMENT A  LES PERSONES GRANS

Ser Gran en Dignitat
Acompanyem les persones grans que viuen en residències o al seu domicili per lluitar contra la solitud no volguda i l'aïllament. Aquesta tasca la duem a terme a través de visites o trobades telemàtiques gràcies a persones voluntàries.

INFÀNCIA, JOVES I FAMÍLIA

Classes d’àrab
Dintre les activitats que ofereix l’AMPA de l’escola, acull un grupet d’infants que es troben dos dies a la setmana per aprendre a llegir i escriure la llengua àrab. Obert a tota persona interessada. És important aquest aprenentatge per les persones que parlen aquest idioma i alhora és un reconeixement a la riquesa que representen les diferents llengües presents als nostres pobles.