Home >> Col·labora >> Campanya actual

Campanya actual

Emergència a Ucraïna

Malgrat que la pandèmia sembla recular definitivament, les emergències no s'aturen i des del mes de març, un nou conflicte a Ucraïna està provocant milers de morts i desplaçats al cor mateix d'Europa. Aquesta emergència ens ha obligat a mobilitzar-nos, per evitar que les persones refugiades, sobretot dones, criatures i persones grans i vulnerables, pateixin encara més els efectes d'aquesta guerra.

Per això, hem impulsat la campanya #CàritasAmbUcraïna, gràcies a la resposta solidària de tota la diòcesi, per captar donatius i enviar-los als equips de Càritas que treballen sobre el terreny, a la frontera amb Polònia, però també ens hem posat en alerta aquí, per atendre les persones desplaçades a través dels nostres projectes de necessitats bàsiques, acollida i assessorament jurídic, com fem amb la resta de persones que ho necessiten. Actualment, des de la diòcesi de Girona hem recaptat més de 120.000 € i hem atès a més de 700 persones.

Com col·laborar

La forma més eficient per poder col·laborar és realitzar un donatiu al número de compte habilitat especialment per a l’emergència. Els donatius es faran arribar a Càritas Ucraïna. També pots fer un donatiu a través de la web indicant Ucraïna o amb el Bizum 01580.
ES29 2100 0002 5702 0144 5404