Home >> Col·labora >> Campanya actual

Campanya actual

El 7 d’octubre se celebra la Jornada Mundial pel Treball Decent

Càritas Diocesana de Girona organitza, amb la col·laboració d’Incorpora de Fundació ”la Caixa”, la Cambra de Comerç de Girona, Justícia i Pau Girona i Pastoral Obrera Girona, una trobada per commemorar la Jornada Mundial pel Treball Decent. A la jornada hi participarà Dolors Puigdevall, directora de Càritas Diocesana de Girona, Albert Quintana, coordinador de Justícia i Pau Girona, Jaume Fàbrega, president de la Cambra de Comerç de Girona i Francesc Ventura, adjunt a la direcció de l’Àrea d’Inclusió Social de la Fundació ”La Caixa”. La ponència inaugural anirà a càrrec de l’Anna Fornés, directora de la Fundació Factor Humà i la taula rodona comptarà amb Cristina Cabañas, presidenta de Guitart Hotels - Fundació Climent Guitart, Pere Cornellà, director general de Cafès Cornellà i president de PIMEC Girona, Josep M. Serrat, administrador de Menja’m i Anna Güell, gerent d’Ecosol, l’empresa d’inserció de Càritas Diocesana de Girona.

L’acte tindrà lloc el mateix divendres 7 d’octubre al CaixaForum de Girona (C/ Ciutadans, 19) de 10 h a 13 h. Aquesta trobada és oberta a tothom. Es necessita inscripció prèvia: clica aquí.

Continuem treballant per l’accés a una feina digna!

Com col·laborar:

Ja pots fer el teu donatiu a través de BIZUM utilitzant el codi 01580, a més dels canals habituals, com la transferència bancària, el donatiu a la web, presencialment o per telèfon. Tant si fas un BIZUM o un ingrés bancari al número de compte ES88 - 2100 - 0002 - 5302 - 0012 - 9121, recorda enviar el teu justificant de donatiu a atenciodonant@caritasgirona.cat per poder desgravar fiscalment l'import corresponent.