Home >> Col·labora >> Campanya actual

Campanya actual

"Càritas amb el 8M"

Des de Càritas Diocesana de Girona, en aquest Dia Internacional de la Dona, ens unim per celebrar la força, la determinació i el coratge de TOTES les dones, independentment del seu país d’origen, de la seva religió, la seva classe econòmica i social o la seva professió. Reconeixem les seves lluites, les seves victòries i els seus somnis que les han impulsades al llarg de la història.

Reconèixer la importància de les cures familiars és fonamental; aquest treball, sovint invisible, és un element clau de la nostra societat. El treball de la llar, en totes les seves formes, és essencial i mereix un reconeixement total.

A més, destaquem la necessitat de tenir present la conciliació familiar i laboral. És essencial garantir els drets que permetin a les dones equilibrar les seves responsabilitats professionals i familiars.

En la nostra tasca diària, ens comprometem a oferir un suport integral a les dones en tots els aspectes de les seves vides, ja sigui en l'àmbit laboral, familiar o comunitari.

Avancem cap a un futur on cada dona pugui assolir el seu màxim potencial i contribuir plenament a una societat justa i equitativa!