Home >> Col·labora >> Campanya actual

Campanya actual

Càritas, a només 2 metres de tu

La crisi sanitària ens ha posat davant d’un gran mirall i ens ha mostrat les mancances que tenim com a societat. Les persones grans, els treballadors amb contractes precaris o els infants i joves que pateixen desigualtat han estat precisament els més castigats per la pandèmia i no és cap casualitat. La crisi sanitària ha fet rebrotar una pobresa latent i ha empès els més vulnerables cap a l’exclusió social. Durant aquests mesos, hem vist com creixia la demanda als centres de distribució d’aliments, especialment a la Costa Brava, molt castigada per l’aturada econòmica del sector turístic; també hem pogut comprovar que molts infants i joves no disposen de les eines ni de l’entorn necessari per seguir les classes a distància com la resta de companys i sobretot ens ha ferit veure com les persones grans que pateixen solitud es quedaven encara més aïllades de la resta de societat.

Aquesta crisi ha multiplicat gairebé per 3 la demanda als nostres serveis i ha exprimit els recursos de Càritas arreu de la diòcesi. Necessitem el teu compromís per poder ser al costat de les persones més vulnerables, amb la distància justa per acompanyar-les amb totes les garanties.

Fes-ho possible. Fes el teu donatiu, cada gest compta.

DONATIUS