Home >> Col·labora >> Campanya actual

Campanya actual

Aquest mes de març es complirà un any de l’inici de la pandèmia i de la posada en marxa de les mesures per evitar-ne la propagació. Des de llavors, la demanda d’ajuda i acompanyament als nostres serveis no ha parat de créixer i Càritas no s’ha aturat en cap moment. Hem hagut d’adaptar la nostra manera de treballar i les nostres accions per garantir la seguretat de tothom i continuar atenent les persones més vulnerables, les que s’han quedat sense feina ni ingressos, la gent gran que se sent sola o els infants que pateixen encara més desigualtat. Ha estat un any de reptes, d'esforços, d’innovacions i de molts canvis, amb un objectiu: no deixar ningú enrere.

Però durant aquest any, hem vist també com la societat ha reforçat el seu compromís amb Càritas. Hem rebut la confiança de moltes persones que s’ha materialitzat en donatius, col·laboracions i oferiment de tasques de voluntariat.

Ha arribat el moment de dir GRÀCIES.

Gràcies per haver reaccionat en moment d'incertesa i dificultat i haver ajudat a pal·liar el patiment de moltes famílies.Però encara queda molt per fer. El rebrot de la pobresa i de l’exclusió social ens obliga a continuar treballant i necessitem aquesta confiança i la solidaritat de la societat per fer-ho possible.

Fes un donatiu per evitar que les famílies més vulnerables pateixin encara més l’impacte d’aquesta crisi.

DONATIUS