COBERTURA DE NECESSITATS BÀSIQUES
Servei d’Aliments
Contribuïm a cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació de persones i famílies en situació de vulnerabilitat, alhora que promovem l’empoderament, la participació i la presa de consciència sobre la salut i el benestar, mitjançant accions formatives i de participació. El 2024 s’ha iniciat la cobertura de la necessitat d’aliments a través de les targetes moneder “Com tu”.
C/ Rosselló, s/n
Dimarts, dimecres i dijous, un cop al mes, de 16 h a 19 h, amb cita prèvia i derivació dels de Serveis Socials
INFÀNCIA, JOVES I FAMÍLIA
Projecte d'Acompanyament a l'Escolaritat (PAE)
Acompanyem i donem suport a estudiants de secundària, i a les seves famílies, en situació d’elevada vulnerabilitat, per lluitar contra l’absentisme i el fracàs escolar, en col·laboració amb els centres educatius i serveis socials.
SENSE LLAR I HABITATGE
Som Refugi
Oferim habitatge temporal i acompanyem joves migrants sense referents, extutelats per l’administració, en el seu camí cap a la inserció social i laboral, a través de la casa d’acollida de Cal Manco.