Home >> 50 Càritas A prop teu >> Malgrat de Mar

Horaris
Horaris d'atenció telefònica:
Dilluns de 10 a 12h
Horaris d'atenció al públic:
Dilluns de 10 a 12h

Càritas Parroquial de Malgrat de Mar
c/ Abat Oliba 9
08380 Malgrat de Mar

Rectoria:
c/Passada, 10
malgrat@caritasgirona.cat
parroquia.malgrat@gmail.com

Què fem

Acollida

El primer pas quan una persona s’adreça a Càritas és l’acollida. Durant aquest procés escoltem la persona atesa, identifiquem i valorem la seva situació, coordinats amb serveis socials i establim el pla de treball amb la persona.
Treballem per la participació activa de les persones i les acompanyem per fomentar-ne l’autonomia i la promoció amb l’objectiu de fer front a la pobresa i l’exclusió social i millorar la seva situación.
L’horari d’atenció és els dimarts de 9 a 11 hores a C/ Indústria, 47

Aliments

Els dimarts, dimecres i dijousde 9:00 a 13:00 hores a C/ Indústria, 47

Taller de costura

Durant aquest curs no està en funcionament, per causa de la pandèmia.

Tallers d'Acollida Lingüística i Cultural

Durant aquest curs no està en funcionament, per causa de la pandèmia.

Botiga-Rober

Per garantir que les persones amb pocs recursos puguin accedir a roba adequada, les botigues-rober reciclen roba de segona mà que es troba en bon estat. També es recicla algún article de parament de la llar.
A la resta de roba hi pot accedir tothom amb un petit donatiu.
Dimarts i dijous de 17:00 a 19:30 hores al C/ Abat Oliba, 16.

Apadrinar un avi

Es realitzen activitats d’acompanyament en residències amb l’objectiu de millorar l’autoestima i el benestar de les persones ateses. Alhora, es fomenta la convivència entre generacions, al posar en relació joves estudiants i persones grans.
Els horaris es consensuen entre els joves i els avis, d’acord amb les residències. En aquests moments es fa per via telemática.

Ser Gran en Dignitat

Les persones grans que viuen soles o aquelles que estan ingressades en residències però que no compten amb persones properes, han de sentir-se escoltades, acompanyades i estimades. Aquest és l’objectiu d’aquest projecte. Les persones voluntàries visiten setmanalment a les persones grans al domicili o residència, segons el cas.
Els horaris es consensuen entre la persona voluntària i la persona gran, conjuntament amb les famílies i –o- els responsables de les residències.
En aquests moments es fa via telemática o telefónica.

Servei d’Orientació Laboral

Treballem per la inserció laboral de col·lectius amb dificultats per l’integració social i laboral. Partim d’una metodología de treball que potencia els recursos propis de la personaer permetre la seva autonomía i implicació en la recerca activa de feina i la consolidació d’un lloc de treball.
Atenció a hores convingudes. Posar-se en contacte amb ISABEL al correu: imontes@caritasgirona.cat

Suport emocional
Adreçat a persones que venen als diferents serveis de Càritas i que a través de l’espai d’acollida on ens exposen la seva problemática, veiem, per ambdues parts, que podría ser útil aquesta ajuda.
Els deriven el servei de Càritas on els han atès.