Home >> Fem >> Acció Social >> ECOSOL, Empresa d'Inserció de Càritas Diocesana de Girona

ECOSOL, Empresa d'Inserció de Càritas Diocesana de Girona

Ecosol, l'empresa deconomia solidària de Càritas Diocesana de Girona, facilita l'inserció laboral de persones que es troben en situació de vulnerabilitat social i laboral des d'una empresa sostenible a nivell econòmic, social i ambiental.

Línies d'activitat

Es treballa en 4 línies d'activitat, on es desenvolupen itineraris i s'ofereixen contractes amb aplicació dels convenis col·lectius sectorials i formació adaptada als certificats de professionalitat:

Bicicletes: servei de manteniment, reparació,
recuperació, venda, lloguer i muntatge industrial en cadena de bicicletes.
Serveis de manteniment integral d'edificis: prestació de serveis de manteniment integral i neteja industrial, domèstica i especialitzats, com poden ser serveis de neteja de grafitis i d'alçada.
Gestió de magatzem: llocs de treball d'encarregat de caixa i mosso de magatzem en els 9 Centres de Distribució d'Aliments.
Gestió de residus: Informació i sensibilització ambiental. Es realitzen feines de recollida de roba en conveni amb Roba Amiga i accions d'informació i tallers de sensibilització medioambiental a Girona.

Les nostres xifres:
45 llocs de treball d'inserció amb 81 persones amb contracte d'inserció. 148 persones participen en els processos de selecció per a treballador/a d'inserció. Més de 500 hores de formació.

Projecte Ecosol Memòria Ecosol 2015

Clúster Èxit

El Clúster Èxit es crea amb la finalitat d’establir ponts i afavorir la generació de nodes d’interconnexió entre les entitats que comparteixen activitat i territori, per tal d’enfortir la seva proposta empresarial, enfortir l’especialització i aportar beneficis a totes les organitzacions que en formen part.

Les entitats sense afany de lucre que formen part del Clúster Èxit són:
El Grup ÈXIT ( aliança entre Fundació Ramon Noguera, Fundació Drissa i Ecosol empresa d'inserció de Càritas Diocesana de Girona) i Fundació Síndrome de Down de Girona i comarques Astrid 21, Fundació Privada Els Joncs, Fundació Privada Onyar-La Selva, Brot SLU, Fundació Tresc i Fundació Mifas.

L’àmbit d’actuació és Girona i zona urbana. S’està treballant per fer una ampliació i donar cabuda a d’altres entitats similars de la demarcació de Girona i assolir així una representació única del sector de la inserció socio laboral de la província de Girona.

Assegurança Vida Solidària

Estalvi directe per a tu participant a fer possible els nostres projectes
El Vida Solidària, és una assegurança de vida col·lectiva que ens permet portar endavant projectes de millora a Ecosol – Cáritas.

Avantatges per a tu
Com que és una assegurança de contractació col·lectiva, pots gaudir d’un estalvi d’entre: un -40% i un -60% segons l’edat.
Mateixes cobertures que un altre assegurança:
- Mort per qualsevol causa
- Invalidesa absoluta per qualsevol causa.
- Avançament del 10% del capital per despeses urgents, sense cost afegit fins a 3.000€

Facilitats en la contractació:

- Capital assegurat a partir de 50.000 € i fins a 300.000 €.
- S’accepten altes fins als 64 anys.
- Sense reconeixements mèdics, només cal omplir un qüestionari mèdic molt reduït.

Accedeix al tarificador i a les preguntes freqüents.

Restauració - Cafeteria El Coro

Cuinem amb Cor és una iniciativa social que proporciona oportunitats formatives i laborals per aquelles persones a qui la vida no els ha donat una primera, o els posa molt difícil accedir a una segona o tercera oportunitat. El nostre repte diari és oferir la millor professionaliatat amb la màxima qualitat de servei per tal de facilitar l’accés al món laboral de persones que volen tenir l’oportunitat de treballar i alhora donar resposta a les necessitats dels nostres clients. El nostre esperit es basa en la cultura de l’esforç, el treball en equip, les habilitats personals i les aptituds específiques de l’ofici Aquesta és la millor manera d’aprendre, entendre i viure l’hostaleria.

El nostre objectiu és que la nostra feina mereixi la teva confiança.

Missatgeria sostenible

La missatgeria sostenible, en tricicle elèctric, és el nou projecte de l’empresa d’inserció laboral de Càritas Diocesana de Girona.

La proposta està pensada per a la distribució de mercaderies als centres de les ciutats, tot utilitzant vehicles de càrrega elèctrica que poden transpostar fins a 180 quilos de pes.