Xerrda sobre l'acció social de Càritas Garrotxa a l'Institut Montsacopa d'Olot
El 19 de febrer dos voluntaris de Càritas Garrotxa s'han desplaçat a l’Institut Montsacopa d’Olot per fer unes xerrades als alumnes de 3r d’ESO, on els han explicat l’acció social de la Càritas. Aquestes trobades del voluntariat de Càritas amb els joves, estan emmarcades dins la Guia de Recursos Educatius de l’Àrea d’Educació i Cultura de l’Ajuntament d’Olot. Pilar Gurt i Jordi Espadalé han detallat els programes que s’estan duent a terme a la demarcació, alhora que els han exposat les possibilitats de col·laboració amb el programa Grans Moments. Cadascuna de les xerrades ha comptat amb 15 assistents.

/caritasgirona
@caritasgirona
caritasgirona
MENÚ