Taller de l'Associació AGOE per aprendre a utilitzar els mòbils
L’Associació AGOE (Associació Gironina d’Orientació Empresarial) ha impartit, el passat divendres, un taller per aprendre a utilitzar les funcions bàsiques dels telèfons intel·ligents (smartphones)... vaja, els mòbils d’avui dia. Josep Lluís Navarro, Pere Roger i Toni Jodar han explicat de forma senzilla totes les funcions més habituals que podem fer amb el nostre mòbil, les gestions en algunes webs de l’administració i les precaucions de seguretat bàsica que s’han d’observar per fruir del mòbil sense ensurts.

/caritasgirona
@caritasgirona
caritasgirona
MENÚ