Home >> Transparència >> Informes, programes i memòries

Informes, programes i memòries

Els programes socials de Càritas estan basats en el Model d'Acció Social per tal d’assolir la missió d’acollir les persones que es troben en situació o risc de pobresa i exclusió social, especialment les més vulnerables, acompanyant-los en el seu procés de promoció i desenvolupament integral, analitzant i incidint en les causes de la pobresa i treballant per la justícia social.Els programa socials són àmbits de treball que inclouen els projectes socials, que concreten actuacions.
Consulta l'Acció Social: aquí.

Les campanyes són accions que s’impulsen per tal de sensibilitzar la societat en un determinat moment i en relació a un missatge que busca transformar la realitat per ser una societat més justa. En cada moment hi ha una campanya vigent, on l’entitat centra la seva acció i la seva petició de fons per seguir actuant.Consulta la campanya actual: aquí.

Les memòries recullen anualment l’acció de l’entitat. Memòria 2022 i històrics.

Els informes recullen estudis elaborats per l’entitat per tal d’analitzar la realitat social i difondre i denunciar les situacions de vulnerabilitat. Consulta els Informes d'Impacte relitzats per l'Observatori Diocesà de la Pobresa i l'Exclusió Social de Càritas Diocesana de Girona: aquí.
Pla Estratègic
Informe de Progrés 2022