Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

17 Abril 2015

Presentació del llibre Cuina Econòmica i Saludable, receptes a 1 i 2€ per persona de Càritas

El proper divendres 17 d´abril es presentarà el llibre "Cuina Econòmica i Saludable, receptes a 1 i 2€ per persona"
El llibre és el resultat d´un concurs de receptes ideades i creades per voluntariat i persones participants acollides al Servei d´Aliments de Càritas, on es recopilen les millors receptes econòmiques i saludables, per posar de relleu l´experiència de qui sovint té moltes coses a ensenyar.
El llibre ha comptat, també, amb la col·laboració de reconeguts cuiners com són els Germans Roca, del Restaurant El Celler de Can Roca, Jordi Jacas, del restaurant El Molí de l'Escala; Iolanda Bustos, del restaurant La Calèndula i de Marc Gascons, xef dels restaurant Els Tinars de Llagostera.

La presentació oficial del llibre tindrà lloc el proper divendres 17 d'abril, a la Fundació Valvi de Girona, a les 11.30h. del matí, i el periodista i escriptor Salvador Garcia-Arbós ens acompanyarà durant l'exposició del llibre.

Us adjuntem la invitació per si voleu acompanyar-nos! - descarregar invitació

11 Abril 2015

Assemblea Diocesana de Càritas Diocesana de Girona

El proper dissabte 11 d´abril, a les 9 del matí, al Casal Bisbe Cartañà de girona, tindrà lloc l´Assemblea Diocesana de Càritas amb representants de les Càritas parroquials, interparroquials, d´agrupació de parròquies i arxiprestals i membres del Consell Diocesà. L´acte serà presidit pel bisbe Francesc
29 Març 2015

8a cursa solidària a favor de Càritas

El Parc de Bombers de Girona organitza el proper 29 de març, la 8a cursa solidària a favor de Càritas.

La cursa tindrà lloc al parc de bombers de Girona i constarà de 2 categories, la d´infantil que començarà a les 9:30h i la d´adults que serà a les 10h.

Les inscripcions són fins el 28 de març amb un cost de 7€ els nens i 10€ els adults més 5€ el dia de la cursa.

El dia de la cursa també es farà una recapta d’aliments que aniran destinats directament al banc dels aliments.
Per a més informació clicar aquí.