Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

28 Octubre 2014

Jornada de Formació de Càritas

Dimarts 28 d´octubre, a les 21 h., a la rectoria de Malgrat de Mar (C/Passada, 10), tindrà lloc la formació "Les opcions fonamentals de Jesús, opcions de Càritas", a càrrec de Mn. Enric Tubert, llicenciat en Teologia i rector de Palamós.
Veure cartell
20 Octubre 2014

Marketplace 2014

El 20 d’octubre, de 10 a 19 hores, es celebrarà el Marketplace 2014, un esdeveniment bianual d´entrada lliure organitzat per la Federació Catalana de Voluntariat Social (Voluntaris.cat) amb l’objectiu de facilitar un espai on voluntaris, entitats i empreses amb responsabilitat social comparteixin experiències i busquin punts de trobada per promoure la col·laboració conjunta de tots ells. L’acte tindrà lloc a El Born Centre Cultural, a Barcelona, en un any en que la ciutat comptal es situa com a referent de l’acció social i la tasca solidària amb la seva nominació com Capital Europea del Voluntariat 2014.

La capital catalana es convertirà així en un punt de trobada on els diferents actors que desenvolupen i promouen el treball social podran intercanviar experiències i coneixements, potenciant així el treball en xarxa i les sinèrgies necessàries perquè la tasca solidària vers els més desvalguts es dugui a terme de la forma més eficient possible, aprofitant al màxim els recursos emprats.

Voluntaris.cat és una entitat que treballa per promoure i regular les bones pràctiques del voluntariat social i el seu reconeixement com a xarxa transformadora, agent promotor de canvis socials i protagonista de l’acció entre els més desfavorits. Voluntaris.cat agrupa 273 entitats socials amb seu a Catalunya, que apleguen més de 45.000 voluntaris.

Catalunya és una de les regions europees més actives en acció voluntària. Segons dades de la Generalitat, 1.275.00 (17% de la població) dediquen part del seu temps a dur a terme accions de voluntariat en qualsevol de les seves formes: social, cultural, ambiental, comunitari i internacional.

19 Octubre 2014

Cursa Carrer Nou

Aquest any, amb motiu del 50è aniversari de Càritas, la Cursa del Carrer Nou es farà en benefici de Càritas. Amb el lema “Corre! Atura la pobresa!” volem tenyir de vermell la ciutat de Girona per fer un clam contra la pobresa infantil.

La Cursa tindrà lloc el dia 19 d’octubre i tens diverses possibilitats de participació:
Curses infantils.
Curses 5 kms.
Cursa 10 kms.
Cursa d’empresa (5 o 10 Km).

Si ho prefereixes aquest any també pots col·laborar caminant per recolzar la lluita contra la pobresa infantil: Caminada solidària.

Si aquell dia no pots participar a la Cursas del Carrer Nou però t´agradaria fer una aportació econòmica per lluitar contra la pobresa infantil, fes un donatiu marcant l´opció Km.0

Moltes gràcies!
1234567891011121314151617181920