Home >> Diem >> Notícies >> 8 de març, Dia Internacional de la Dona

8 de març, Dia Internacional de la Dona

Avui celebrem el Dia Internacional de la Dona amb diferents activitats a la diòcesi i la lectura d'un manifest, per tal de celebrar la força, la determinació i el coratge de TOTES les dones, independentment del seu país d’origen, de la seva religió, la seva classe econòmica i social o la seva professió.

​El Dia Internacional de la Dona representa de nou una jornada dedicada a commemorar i visibilitzar la lluita per els drets de les dones i la igualtat de gènere. Aquesta data té les seves arrels en les lluites històriques de les dones per millorar les seves condicions laborals i per la lluita pels drets civils. També és un moment per reflexionar sobre els èxits assolits i els reptes que encara enfronten les dones arreu del món, per mirar enrere i veure el camí que ja  han fet moltes dones i mirar endavant per seguir cuidant i treballant per tot allò pendent encara d’assolir.

El 8M també és un moment per parar i veure la importància de seguir treballant per la promoció en l'equitat i l'apoderament de les dones en totes les esferes de la societat.

Avancem cap a un futur on cada dona pugui assolir el seu màxim potencial i contribuir plenament a una societat justa i equitativa!

Manifest_8M_2024.pdf