Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> És l'hora de la solidaritat

És l'hora de la solidaritat

Immersos com estem en l'estat d'alarma per la Covid-19, encara no tenim dades prou fefaents sobre la nova problemàtica social que es derivarà d'aquest llarg període de confinament i de l'aturada general de bona part del teixit productiu del país.
Tots veiem a venir, però, un augment desmesurat de l'atur, molta precarietat i una nova pobresa que pensàvem que la teníem parcialment erradicada.
Càritas continuarà amb el seu compromís al costat de tots els que pateixen. I per fer-ho possible envia un missatge de crida a la solidaritat a la ciutadania, a les institucions, a les administracions perquè ens calen més recursos per ajudar.
En aquest sentit, és d'agrair el degoteig de molts particulars que s'han apressat a fer una aportació econòmica a Càritas. També del món de la política: molts regidors del Consell Comarcal de la Garrotxa; regidors del Grup Municipal Més Besalú-ERC (Alfred, Ramon i Laura) han ofert ja la seva col·laboració econòmica a Càritas; així com la pràctica totalitat dels ajuntaments de la comarca han respost positivament a aquesta crida.
Calen i caldran moltes més col·laboracions, encara, perquè la necessitat serà ingent. Moltes gràcies a tots!