Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Roda de premsa de presentació del Gran Recapte de la Garrotxa

Roda de premsa de presentació del Gran Recapte de la Garrotxa

Aquest dijous, a la sala de Plens de l'Ajuntament d'Olot s'ha fet la roda de premsa de presentació de la nova edició del Gran Recapte de la Garrotxa, que començarà el dia 16 de novembre i es tancarà el proper 12 de desembre.
A la sessió explicativa hi han participat la Regidora d'Acció Social de l'ajuntament d'Olot en substitució de la Regidora d'Acció Social del Consell Comarcal de la Garrotxa, la tècnica del Consorci d'Acció Social i coordinadora del Gran Recapte i el president de Càritas Garrotxa.
S'hi ha fet esment de les novetats d'aquest any, de temes de voluntariat i d'altres aspectes organitzatius i de logística a tenir en compte, però sobretot s'ha fet una crida a la ciutadania a implicar-se en accions solidàries a la comarca i en concret en el Gran Recapte, com una mostra més de compromís pels altres.
La jornada central del Gran Recapte, a Olot, es farà el dissabte, 23 de novembre.