Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Partit de futbol a benefici de Càritas entre el CE Besalú i la UE Olot

Partit de futbol a benefici de Càritas entre el CE Besalú i la UE Olot

Aquest dimecres, aprofitant l'inici de la Festa Major de Besalú, es va dur a terme el tradicional partit de futbol entre el C.E. Besalú i la U.E. Olot.
El partit amistós va acabar sense gols, però va servir, sobretot, per posar posar de manifest el mutu compromís dels dos clubs amb la tasca de Càritas i en el treball dels seus voluntaris i voluntàries.
Els dos equips de la comarca llueixen a les seves samarretes el logo de Càritas Garrotxa, la qual cosa afavoreix la difusió de la presència i del missatge de Càritas en molts i diversos camps esportius de la nostra geografia. Alhora, el seu compromís amb Càritas, ajuda a vehicular la col·laboració dels socis i simpatizants del futbol amb la nostra entitat social, la qual cosa és molt d'agrair.
En acabar el partit, el C.E. Besalú va fer entrega de la totalitat de la taquilla del partit a Càritas Garrotxa.