Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Taller de voluntariat de l'INS Bosc de la Coma

Taller de voluntariat de l'INS Bosc de la Coma

Un any més, en el marc de les Jornades d'Esport Cultura i Lleure, l'institut Bosc de la Coma d'Olot ha organitzat un taller de voluntariat dins de l'oferta cultural i lúdica d'aquests dies.
Aquest any han sigut 20 els alumnes -majoritàriament del 2n cicle d'ESO- els que han escollit aquest taller que s'ha desenvolupat a les instal·lacions de Càritas Garrotxa.
Els alumnes han seguit atentament diverses explicacions sobre què és Càritas i l'acció que duu a terme. Tanmateix han pogut participar -a vegades de manera simulada i altres en format real- de diversos programes de Càritas: TALC, Guarderia, Classes d'informàtica, Grups d'Apoderament (Taller de biodansa), CDA-botiga, CDA-magatzem.
Tant els alumnes, com les professores acompanyants, o els voluntaris de Càritas que han orientat els tallers han valorat molt positivament totes les activitats fetes, la participació dels joves i les reflexions que han enriquit a tots.