Home >> 50 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Presentat el partit de futbol entre la UE Olot i el Nàstic a benefici de Càritas

Aquest dilluns s'ha presentat el partit de futbol anual a benefici de Càritas Garrotxa, en aquest cas entre la UE Olot (2a B) i el Nàstic de Tarragona (2a A).
La presentació del partit ha anat a càrrec de Joan Agustí, President del club; Pep Berga, Primer Tinent d'Alcalde de la ciutat; Marc Roca, Regidora d'Esports; el cap de comunicació del club, Jordi Reyes, i el president de Càritas Garrotxa.
Jordi Reyes ha exposat les característiques del partit que es durà a terme el proper dimecres, 1 d'agost, a 2/4 de 8 del vespre. Carles Oller ha agraït la constància del club en la seva col·laboració amb Càritas duent el logo de Càritas a la samarreta del club i oferint la taquilla íntegra del partit amistós per a Càritas. Pep Berga s'ha felicitat que la ciutat compti amb dues entitats compromeses a defensar valors tan importants com la solidaritat i la preocupació pels altres. I ha tancat els parlaments en Joan Agustí qui s'ha mostrat satisfet, en nom del club, de poder col·laborar amb Càritas, "una entitat amb qui la UE Olot compateix molts valors, i una entitat -ha dit- que fa molt bona feina i que si no existís, s'hauria d'inventar".
Totes les intervencions han fet, també, una crida als socis i aficionats al futbol a omplir el camp, el proper dimecres, per veure bon futbol i per ajudar Càritas Garrotxa.