Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Trencada de guardioles a Besalú

Trencada de guardioles a Besalú

Aquest divendres, 22 de juny, ha culminat la campanya de Guardioles Solidàries per Càritas Garrotxa que va començar el passat divendres 15 de juny, a la festa de fi de curs de l'AMPA de l'IE Salvador Vilarrasa.
Primerament, els alumnes de Primària del centre van pintar 12 guardioles. Després, els assistents a l'esmentada festa van contribuir voluntàriament amb les seves donacions. I avui, en la festa de fi de curs del centre, les han trencat dos alumnes de cada curs. Els diners recollits es destinaran a finançar els programes Ubuntu i Grups d'Apoderament, que potencien la promoció, la convivència i la integració social de persones en risc d'exclusió.
Càritas ha donat les gràcies especialment a l'IE Salvador Vilarrasa de Besalú i a l'AMPA del centre que han col·laborat decisivament en el projecte i també, lògicament, a totes les persones que han fet alguna donació. Així com als voluntaris del sector de Besalú.