Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Celebració de final de curs de TALC a Olot

Celebració de final de curs de TALC a Olot

Ahir dijous, dia 21 a la tarda, es va fer al pati de Càritas la Festa de final de curs del TALC d’Olot. En un ambient molt festiu, més d’un centenar de persones, entre alumnes, professors voluntaris del TALC, tècnics i convidats, fam fruir una estona molt bona. La tarda amenaçava pluja... van caure quatre gotes, però finalment el temps ens va respectar, i vam poder dur a terme la festa. Va consistir en la recitació d’un poema dedicat la rosa, recitada per les mateixes alumnes. Després, els professors van interpretar dues danses, cantades pels mateixos profes!: el “Ball de Sant Ferriol” i “L’Hereu Riera”. Es van explicar les llegendes que van donar peu a la lletra de les danses, i a la coreografia. Després es va fer l’entrega de diplomes a les alumnes. Per tancar el temps lúdic, vam gaudir d’una dansa en la qual hi va participar tothom. La festa es va acabar amb la degustació de plats elaborats per les mateixes alumnes. Estaven per llepar-se’n els dits!!
Cal destacar la participació activa en la preparació de la festa d’algunes de les alumnes, que reunides en comissió, van fer possible la celebració. Al final tots es van desitjar un bon estiu.