Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Campanya amb guardioles "NO ET QUEDIS EL CANVI"

Campanya amb guardioles "NO ET QUEDIS EL CANVI"

Ahir dijous, es va dur a a terme, per sisè any consecutiu, la presentació de la campanya "No et quedis el canvi" que organitzen conjuntament l'ACO (Associació de Comerciants d'Olot) i Càritas Garrotxa, amb el suport importantíssim de l'Escola Municipal d'Expressió" (EME) que és qui ha elaborat el cartell de presentació de la campanya, com cada any.
El primer de maig, coincidint amb la Fira d'Olot, a la Plaça Major, s'hi farà una pintada de guardioles. Des d'aquí convidem a tota la mainada, nens i nenes que vulguin, que vinguin i facin la seva particular aportació pintant una guardiola de Càritas. Hi estarem a partir de les 11 del matí.
Seguint la que ja podem anomenar "tradició", també hi han col·laborat dues escoles de la ciutat a pintar guardioles. Aquest any ho han fet l'escola "Petit Plançó" i  l'escola "Bisaroques". A totes diues els donem les gràcies.
Les guardioles es repartiran a partir del dia 2 de maig a molts comerços d'Olot i rodalies, que les tindran fins a final de mes. Aleshores es recolliran i es trencaran en les mateixes escoles que les han pintat, amb presència d'alguns mitjans de comunicació. Cal recordar que les despeses de la campanya corren a càrrec de l'ACO, per la qual cosa tot el que es reculli en la campanya quedarà íntegrament com a ajuda als projectes de Càritas Garrotxa.
En concret, els diners recollits es dedicaran al desenvolupament dels programes comunitaris i d'integració social de Càritas Garrotxa: Ubuntu i Grups de d'Apoderament i de formació - Tallers d'Acollida Lingüística i Cultural (TALC).
Moltes gràcies a totes i cada una les entitats que fan possible, any rere any, aquesta entranyable activitat social que ajuda a prendre consciència que cal la col·laboració de tots a fer una societat més justa. I moltes gràcies, també, als qui hi col·laborareu amb la vostra aportació econòmica. GRÀCIES!!!