Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies >> Cicle de Conferències "La Convivència en una societat diversa" (i 7)

Cicle de Conferències "La Convivència en una societat diversa" (i 7)

El passat dilluns, dia 12, es va dur a terme la darrera conferència d’enguany del cicle iniciat el 19 de febrer. El títol de la conferència era "Celebrant diversitat, construïm comunitat”. La va preparar l’entitat Resilience. Earth, i la va conduir l’Èrika Zárate. Va ser una conferència que va “trencar motllos”. Va consistir en una intervenció “interactiva “ de tots els presents realitzant tallers participatius. La intenció era descobrir quin bagatge tenim cada un de nosaltres i com el fem servir, en bé de tots. D’aquí el títol de la conferència. Van sorgir idees molt bones i, creiem que enriquidores per a tothom. Ara només falta posar-les en pràctica per assolir de mica en mica aquesta realitat: “Celebrant la diversitat, realitat que no ens fa estar indiferents, assolim i construïm la Comunitat" tan necessària per a la convivència entre les diverses cultures, idiosincràsies i costums en els quals estem immersos i vivim en el dia a dia. Tant de bo avancem!!! Treballem-hi!!!! Gràcies a tots/totes per la participació i interès demostrats.