La campanya solidària ‘Cava amb Cor’ apadrinada pel Celler de Can Roca arriba a la seva sisena edició
Impulsada per Càritas Catalunya, compta amb la col·laboració de la Confraria del Cava Sant Sadurní
De tota la producció venuda, la Confraria del Cava destina dos euros per unitat per als projectes del Programa de Família i Infància de Càritas
La campanya ‘Cava amb Cor’ arriba a la 6a edició amb l’objectiu de continuar sent un referent solidari en dates assenyalades com, sobretot, la festivitat nadalenca. Un any més el Celler de Can Roca és el padrí d’una campanya impulsada per Càritas Catalunya i que compta amb la col·laboració de la Confraria del Cava Sant Sadurní.
Cal recordar que tot i que aquest projecte va començar el 2020, la col·laboració amb la Confraria data de fa 12 anys amb l’anomenada Nit Solidària del Cava que aplegava a cavistes i empreses al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). Aquesta iniciativa va quedar suspesa per la COVID-19 i es va reformular amb l’actual campanya.
Aleshores un nombre de cellers que formen part de la Confraria van col·laborar amb els seus caves per treure una marca conjunta sota el nom Cava amb Cor, d'un escumós de gran qualitat, que es va comercialitzar a través d’un bon grup de supermercats. De tota la producció venuda, la Confraria del Cava destina dos euros per unitat per als projectes del Programa de Família i Infància de Càritas.
Reconeixement als col·laboradors
Enguany s’ha donat el tret de sortida a la campanya a través d’un acte de reconeixement als col·laboradors de la campanya que s’ha dut a terme a la seu de la Confraria del Cava Sant Sadurní i que ha comptat amb les intervencions d’Eduard Sanfeliu, president de la Confraria del Cava Sant Sadurní; Josep Roca, sommelier i restaurador d’El Celler de Can Roca i padrí d’aquesta iniciativa solidària; Salvador Busquets, president de Càritas Catalunya; i Ramon Carbonell, director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.
Durant l’acte s’han lliurat els diplomes d’agraïment a un conjunt de més de 90 empreses i institucions i Carbonell ha volgut destacar que “Càritas està com les vinyes, fortament arrelada a tot Catalunya, participant de la seva cultura, de les seves inquietuds, il·lusions i esperances; també dels problemes socials que sacsegen més d’un milió de persones al nostre país. És una realitat crua i dura que coneixem de primera mà”.
Eduard Sanfeliu ha insistit en el fet que “el cava és tradició, és cultura, és futur. Però avui, més que mai, el cava és també cor”, una visió que Josep Roca ha refermat explicant que “el cava és cultura, és política, és territori”.
L’acte de reconeixement ha finalitzat amb la intervenció del president de Càritas Catalunya, Salvador Busquets que ha alertat que “els moments són difícils i tan sols ens en sortirem junts, administracions públiques, empreses, entitats socials i altres agents socials. Si ho fem plegats des del cor, ho aconseguirem”.
Les campanyes Cava amb Cor han estat possibles gràcies al suport de 22 cavistes que elaboren el cava, 6 empreses col·laboradores (taps, ampolles, etiquetes, logística, marca...), 21 supermercats i cellers com a punts de venda, 62 empreses que el regalen a treballadors, clients o proveïdors.
S’han venut 45.411 ampolles i s’han recaptat més de 126.827 euros que ens han permès ajudar a gairebé 846 infants, joves i a les seves famílies.
De tota la producció venuda, la Confraria del Cava destina dos euros per unitat per als projectes del Programa de Família i Infància de Càritas
La campanya ‘Cava amb Cor’ arriba a la 6a edició amb l’objectiu de continuar sent un referent solidari en dates assenyalades com, sobretot, la festivitat nadalenca. Un any més el Celler de Can Roca és el padrí d’una campanya impulsada per Càritas Catalunya i que compta amb la col·laboració de la Confraria del Cava Sant Sadurní.
Cal recordar que tot i que aquest projecte va començar el 2020, la col·laboració amb la Confraria data de fa 12 anys amb l’anomenada Nit Solidària del Cava que aplegava a cavistes i empreses al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). Aquesta iniciativa va quedar suspesa per la COVID-19 i es va reformular amb l’actual campanya.
Aleshores un nombre de cellers que formen part de la Confraria van col·laborar amb els seus caves per treure una marca conjunta sota el nom Cava amb Cor, d'un escumós de gran qualitat, que es va comercialitzar a través d’un bon grup de supermercats. De tota la producció venuda, la Confraria del Cava destina dos euros per unitat per als projectes del Programa de Família i Infància de Càritas.
Reconeixement als col·laboradors
Enguany s’ha donat el tret de sortida a la campanya a través d’un acte de reconeixement als col·laboradors de la campanya que s’ha dut a terme a la seu de la Confraria del Cava Sant Sadurní i que ha comptat amb les intervencions d’Eduard Sanfeliu, president de la Confraria del Cava Sant Sadurní; Josep Roca, sommelier i restaurador d’El Celler de Can Roca i padrí d’aquesta iniciativa solidària; Salvador Busquets, president de Càritas Catalunya; i Ramon Carbonell, director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.
Durant l’acte s’han lliurat els diplomes d’agraïment a un conjunt de més de 90 empreses i institucions i Carbonell ha volgut destacar que “Càritas està com les vinyes, fortament arrelada a tot Catalunya, participant de la seva cultura, de les seves inquietuds, il·lusions i esperances; també dels problemes socials que sacsegen més d’un milió de persones al nostre país. És una realitat crua i dura que coneixem de primera mà”.
Eduard Sanfeliu ha insistit en el fet que “el cava és tradició, és cultura, és futur. Però avui, més que mai, el cava és també cor”, una visió que Josep Roca ha refermat explicant que “el cava és cultura, és política, és territori”.
L’acte de reconeixement ha finalitzat amb la intervenció del president de Càritas Catalunya, Salvador Busquets que ha alertat que “els moments són difícils i tan sols ens en sortirem junts, administracions públiques, empreses, entitats socials i altres agents socials. Si ho fem plegats des del cor, ho aconseguirem”.
Les campanyes Cava amb Cor han estat possibles gràcies al suport de 22 cavistes que elaboren el cava, 6 empreses col·laboradores (taps, ampolles, etiquetes, logística, marca...), 21 supermercats i cellers com a punts de venda, 62 empreses que el regalen a treballadors, clients o proveïdors.
S’han venut 45.411 ampolles i s’han recaptat més de 126.827 euros que ens han permès ajudar a gairebé 846 infants, joves i a les seves famílies.