Home >> Diem >> Notícies >> ECOSOL rep subvencions per a la millora de l’ocupació i la inserció laboral de les persones en risc o en situació d’exclusió social

Aquestes ajudes estan destinades a les empreses d’inserció per la realització d’accions que ajuden a millorar l’ocupació.

El Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya va confirmar, el passat 5 de novembre, l’atorgament de la subvenció a les dues línies que conformen el “Programa d’accions per a la millora de l’ocupació i la inserció laboral dels col·lectius en risc o situació d’exclusió social” d’Ecosol, l’empresa d’inserció de Càritas Diocesana de Girona.

Es tracta de les línies L1 - Tècnic/a d’acompanyament i L2 - Incentius a la contractació de persones en risc d’exclusió. Aquests ajuts permeten mantenir i enfortir la tasca que fa Ecosol, mitjançant la consolidació dels 95 llocs de treball d’inserció, així com l’equip de professionals que acompanyen les persones treballadores. Es fan accions de seguiment i suport de l’itinerari d’inserció, formació, prospecció i d’intermediació laboral amb les empreses, per així generar oportunitats de treball per a persones en situació de vulnerabilitat social perquè puguin integrar-se al mercat laboral ordinari i incorporar-se a la societat de manera autònoma i participativa. Aprendre a treballar treballant.

Aquest programa compta amb el finançament del Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu.