Home >> Diem >> Notícies >> Reserva plaça al 5è Sopar Solidari de Càritas

Reserva plaça al 5è Sopar Solidari de Càritas

L’espai exclusiu Mas Marroch de Vilablareix, gestionat per l’equip dels germans Roca, acollirà la 5a edició del sopar solidari de Càritas Diocesana de Girona dimecres 15 de desembre a partir de les 19:30h.

Es tracta d'una acció solidària dirigida a les empreses i persones sòcies i donants compromeses amb l'acció de Càritas. Tots els seus beneficis es destinaran als projectes de l'entitat per a les persones més vulnerables arreu de la diòcesi de Girona.

La periodista Nausícaa Hernandez serà l’encarregada de conduir l’acte, que comptarà amb presentacions breus de l’acció de Càritas, detalls per a les persones assistents i alguna sorpresa encara per desvetllar, en el marc d’un sopar d’excel·lència, a càrrec del prestigiós equip dels germans Roca, a l’espai per a celebracions de Mas Marroch, a Vilablareix.

L'acte compta amb els patrocinis principals de Clínica Bofill ProActive Health i DCU Tecnologic i el suport de la Cambra de Comerç de Girona.

Dia i hora: 15 de desembre de 2021 (19:30h)
Lloc: Mas Marroch (Vilablareix)
Donatiu: 75€ per persona*, 1.500€ Taula empresarial de 10 persones, altres opcions de col·laboració.
Termini d'inscripció: 8 de desembre

RESERVA COBERT INDIVIDUAL
RESERVA TAULA EMPRESARIAL
ALTRES OPCIONS (Consultar document)

*Els primers 150 € donats (en el conjunt dels teus donatius com a contribuent) desgravaran un 80% a la declaració de la renda.

ALTRES OPCIONS