Home >> Transparència >> Persones

Persones

EQUIP HUMÀ

Càritas compta amb 2.160 persones voluntàries, però al llarg del 2022 fins a 2.702 persones han realitzat un voluntariat a l'entitat. Càritas també compta amb un equip professional de 144 persones contractades, 48 estudiants en pràctiques i 83 estudiants en crèdits de cooperació de diversos estudis de la Universitat de Girona.

2.160 - Persones Voluntàries
144 -  Professionals
1.892 - Socis/es i Donants

L’entitat té més de 50 persones treballadores i compleix l'obligació que estableix l'article 42 del Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, de donar ocupació almenys a un 2% de persones treballadores amb discapacitats sobre el nombre total de les de l'entitat, o de l'aplicació de les mesures alternatives de caràcter excepcional que regulen el Reial decret 364/2005, de 8 d'abril, i el Decret 86/2015, de 2 de juny.

Càritas Diocesana de Girona disposa d'un Comitè d'Empresa formalment constituït que exerceix la seva funció representant legal del personal, actualment format per 9 persones treballadores de l'entitat.
Correu electrònic del Comitè: comite@caritasgirona.cat

Fes-te voluntari

Tens inquietuds i et vols implicar? Des de Càritas Diocesana de Girona t'oferim més de 30 projectes on poder participar. Aquests van des de donar suport en cursos de llengua o alfabetització digital per a adults fins a acompanyar en el reforç educatiu a infants. També pots visitar persones grans que es troben en residències o ajudar en tasques administratives o de gestió de l'entitat. No ho dubtis i forma part del nostre voluntariat!

Vols estar a la borsa de treball?

Formar part de l’equip de professionals de Càritas significa formar part d'un equip compromès amb les persones més vulnerables, que tenen l'objectiu de transformar les situacions de pobresa i exclusió social del seu entorn més proper. Ens vols ajudar a canviar el món?

Codi de Conducta
Pla d´Igualtat d´oportunitats entre homes i dones
Conveni col·lectiu acció social Catalunya
Protocol contra l´assetjament sexual