Home >> Diem >> Notícies

Històric: Notícies

15 Desembre 2014

Clúster Èxit ja forma part de la xarxa d’entitats col·laboradores del punt emppersona Girona de la Fundació PIMEC

Clúster Èxit, PIMEC Girona i la Fundació PIMEC han signat avui un acord de col·laboració en el marc del punt emppersona Girona per donar suport a les persones autònomes i empresàries en situació de vulnerabilitat.
PIMEC Girona, la Fundació PIMEC i l’Associació Clúster Èxit han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu de promoure i potenciar el punt emppersona Girona.
L’objectiu del punt emppersona és oferir orientació i assessorament individualitzat en l’àmbit personal i professional a totes aquelles persones empresàries i autònomes de la demarcació de Girona que, principalment a causa de la crisi econòmica, han hagut de tancar les seves empreses i busquen una segona oportunitat.

Clúster Èxit, com a grup d’entitats que treballen en l’àmbit de l’economia social amb la finalitat de promoure la integració social de persones en risc d’exclusió social, passa a formar part de la xarxa emppersona com a entitat col·laboradora dins del punt Girona. Aquesta xarxa està formada per 16 entitats que treballen per aconseguir que empresaris i empresàries de la demarcació puguin tornar a emprendre de nou i assolir l’èxit empresarial.

La Fundació PIMEC vol incentivar una actitud d’enfrontament i esforç per engegar nous projectes, reflotar negocis en crisi i ajudar les empreses a recol·locar-se dins del mercat de treball. Emppersona contribueix a recuperar el prestigi de la figura empresarial, retenir el talent i potenciar la capacitat emprenedora del nostre país. Des de finals del 2009 s’han atès i acompanyat a més 570 persones.
L’acte de signatura va comptar amb la presència de Núria Martínez, presidenta de l’Associació Clúster Èxit; Ramon Vila, secretari de la Fundació PIMEC, i Joan Barfull, secretari territorial de PIMEC Girona, entre d’altres representats de les entitats.
12 Desembre 2014

Èxit primera edició Solidari Sac

Es tanca amb èxit la primera edició del SolidariSac. La iniciativa que ha dut a terme Càritas Garrotxa s´ha clos amb un gran èxit. El tancament de la campanya ha superat les expectatives previstes per al primer any d´aquesta nova iniciativa. La finalitat de la qual era captar fons per als programes solidaris de Càritas. S'ha venut la totalitat de les bosses fabricades (2.000 bosses), en bona part a empreses de la comarca, per a ser incloses en la seva tradicional panera de Nadal. També s'han venut en a la fira nadalenca d' Olot dels dies 6,7 i 8 de desembre. Fins i tot es va haver de tancar amb antelació la parada per falta d'existències.

09 Desembre 2014

Ecosol present al primer Mercat de Nadal del Clúster Èxit, a Girona

Ecosol, l´empresa d´inserció laboral de Càritas Diocesana de Girona, present al primer Mercat de Nadal que s´impulsa sota el paraigua del Clúster Èxit i que s´ha inaugurat aquests dies a Girona. Aquesta primera edició té per objectiu promoure la venda de productes fets al territori amb valor social. El Mercat de Nadal del Clúster Èxit estarà obert fins al 5 de gener de dilluns a dissabte i festius permesos en dies laborables, d'11 a 17h, sota les voltes de l'avinguda Sant Francesc de Girona.
Per part d'Ecosol, s'hi poden comprar biciletes  i els coneguts "Bolsos con Alma" fets amb saques de cafè, gràcies a la col·laboració de l'empresa Coffe Center. Fundació Drissa ofereix fruita i verdura fresca de l'horta ecològica i Fundació Onyar convida a comprar pasta  o aliments envasats.

Amb aquesta iniciativa, les tres entitats estan explorant noves vies per fer créixer les vendes, amb l'objctiu primer de mantenir els llocs de treball de les persones vulnerables i en risc d'exclusció a qui donen feina.
12345678910111213141516171819202122