Home >> Diem >> Notícies >> Mas Marroch acollirà el sopar solidari de Càritas

Mas Marroch acollirà el sopar solidari de Càritas

L’espai exclusiu Mas Marroch de Vilablareix, gestionat per l’equip dels germans Roca, acollirà la 3a edició del sopar solidari de Càritas Diocesana de Girona. La vetllada se celebrarà dijous 17 d’octubre a partir de les 19:30h. La tercera edició del sopar una crida als socis, donants i a les organitzacions i empreses compromeses amb l’acció de Càritas. Com en les altres ocasions, es tracta una acció solidària amb un doble objectiu: difondre les accions de l’entitat al territori i recaptar fons per poder dur-les a terme. Enguany, l’edició s’anomena Un sopar de compromís.

Un compromís és una responsabilitat que assumim, una paraula donada que va molt més enllà d’una obligació. Totes les persones que són part de Càritas tenen un compromís amb aquells que no han tingut les mateixes oportunitats o que pateixen exclusió social. El compromís és un vincle, és la garantia que no oblidem i que lluitem perquè tothom pugui tirar endavant, malgrat les circumstàncies i punts de partida desiguals.

Destí dels fons recaptats

Càritas és present arreu del territori de la diòcesi de Girona i hi desenvolupa una cinquantena de projectes que permeten atendre més de 22.000 persones. Es tracta de famílies que no disposen d’un habitatge digne, de persones excloses del mercat laboral, d’infants i joves amb desigualtats o de persones grans que pateixen solitud i aïllament, entre d’altres situacions. L’acció de Càritas és possible gràcies al voluntariat, a l’equip professional i a la base social formada per socis, donants, empreses, entitats i organitzacions compromeses amb l’entitat, que col·laboren amb el finançament dels diversos projectes. Els beneficis del sopar solidari serviran per reforçar els projectes de l’entitat i aconseguir generar més oportunitats per a les persones ateses.

Informació i reserves

Dia i hora: 17 d’octubre de 2019, 19:30h
Lloc: Mas Marroch (Vilablareix)
Donatiu*: 75€ per persona/ 1.500€ taula de 10 persones (patrocini per a taula empresarial)