Home >> Diem >> Notícies >> Ecosol signa un conveni de col·laboració amb Ximenez Group per la il·luminació nadalenca de Girona

Ximenez Group i Ecosol, empresa d’inserció que pertany a Càritas Diocesana de Girona, han signat un conveni de col·laboració per a la inserció laboral de persones en risc d'exclusió. Gràcies a aquest acord, es contribueix amb la integració i la formació de persones en situacions vulnerables a través de la seva professionalització i l’accés a un lloc de treball.

Així, Ximenez Catalunya i l’empresa matriu Ximenez Group passen a ser una “empresa amb cor”, distinció que atorga Càritas Catalunya a totes aquelles entitats i organitzacions que contribueixen activament amb la societat a través dels seus programes de col·locació.

Segons la directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, el programa Empreses amb Cor és “una aposta, un repte, una esperança, un innovador projecte de col·laboració amb empreses per tal d’implicar els agents econòmics en el desenvolupament del benestar social i sensibilitzar-los cap a les activitats que Càritas desenvolupa”.