Home >> Diem >> Notícies >> Càritas Girona guardonada a la 7a edició dels premis que atorga la Confederació empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya

Els premis són un acte de reconeixement envers ‘les iniciatives destacades en la transformació social i democràtica del Tercer Sector’

L’entitat gironina ha estat guardonada en la categoria ‘Governança: Organitzacions saludable’, pel seu compromís amb la innovació organitzativa

La cerimònia s’ha dut a terme aquest dilluns 13 de novembre al Born Centre de Cultura i Memòria

Càritas Diocesana de Girona ha estat una de les guardonades a la setena edició dels Premis la Confederació 2023 que entrega La Confederació empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya. La cerimònia s’ha dut a terme aquest dilluns 13 de novembre al Born Centre de Cultura i memòria i l’entitat gironina ha estat guardonada en la categoria Governança: Organitzacions saludables, pel seu compromís amb la innovació organitzativa.

La directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, ha agraït el guardó i ha explicat que “gràcies a aquestes millores en el funcionament de l’entitat i en el seu dia a dia que podem continuar avançant a la recerca de treballar amb la màxima eficiència amb un únic objectiu.: millorar l’atenció envers els col·lectius amb els quals treballem”.

Puigdevall ha afegit que aquest avenç es pot dur a terme a través de “Càritas Inn@va, una metodologia que vam impulsar per fomentar la cultura d’innovació i que respon al nostre model d’acció social”.

Amb aquests guardons, La Confederació premia iniciatives del sector que contribueixen significativament a donar valor en matèria de governança de les organitzacions i de transformació social. Enguany s’han presentat 58 candidatures, un 25% més que l’any 2022.

Sobre La Confederació

La Confederació és una organització empresarial que des de l’any 1997 representa a les entitats no lucratives – associacions, cooperatives d’iniciativa social i fundacions – que presten serveis d’atenció a les persones a Catalunya. En conjunt agrupa prop de 1.200 organitzacions i 100.400 professionals.