Home >> Diem >> Notícies >> Nova edició de la campanya "Cava amb Cor"

Nova edició de la campanya "Cava amb Cor"

Per quart any consecutiu, la Confraria del Cava Sant Sadurní, El Celler de Can Roca i Càritas Catalunya posen en marxa la Campanya “Cava amb Cor”

Amb la venda del cava solidari, 2  euros de cada ampolla es destinaran a projectes per a infants i joves en risc d’exclusió social atesos per les Càritas a tot Catalunya.

La campanya compta amb el suport d’El Celler de Can Roca i la implicació dels tres coneguts germans. Un equip de persones molt sensibilitzades sobre la situació de la infància més vulnerable de casa nostra. Enguany tornem a comptar també amb el suport de 6 patrocinadors i amb la col·laboració d’11 cavistes que han seleccionat un cava Brut Reserva 2020. També tenim el suport de les cadenes de supermercats i comerços especialitzats que vendran el cava amb cor així com de les empreses que estan comprant el cava pels seus regals institucionals.

Cava amb Cor està a la venda a través de tots els establiments col·laboradors, que es poden trobar al web www.cavaambcor.cat, on també es poden fer donatius.

Enguany, com a novetat, les empreses poden fer comandes també a través del web www.cavaambcor.cat.

Els tres primers anys d’aquesta iniciativa es van recaptar 85.000 euros que han permès ajudar a gairebé 550 infants, joves i les seves famílies.

Regaleu Cava amb Cor i celebreu solidàriament!

SI ETS UNA EMPRESA, AIXÒ T'INTERESSA!

Diuen que qualsevol moment és un bon moment per celebrar, i per això et proposem sorprendre els teus clients/es o col·laboradors amb el Cava amb Cor, la iniciativa solidària de la Confraria del Cava.

Si vols, pots personalitzar l'ampolla de cava amb el logotip de la teva empresa.

Posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic
entitatsambcor@caritasgirona.cat o truca o escriu un WhatsApp al 683143239.

Termini: fins esgotar existències