Home >> Diem >> Notícies >> Et necessitem!

Et necessitem!

Vols formar part de l’equip de voluntariat de Càritas Diocesana de Girona? Si és així, això t’interessa!

A Càritas treballem per acollir les persones més vulnerables, que es troben en situació o risc de pobresa i exclusió social, acompanyant-les en el seu procés de promoció i desenvolupament integral, analitzant i incidint en les causes de la pobresa i treballant per la justícia social, i ho fem gràcies a la col·laboració incansable del nostre voluntariat.

Per si no ens coneixes, la nostra acció social es desenvolupa de manera coordinada amb els 52 equips locals i els serveis generals. Aquests, estan repartits arreu de la diòcesi de Girona i treballen arrelats a la realitat social.

Des de Càritas Diocesana de Girona t'oferim la possibilitat de donar un cop de mà en alguns dels projectes. Aquests van des de donar suport en cursos de llengua catalana o alfabetització digital per a adults, fins a acompanyar en el reforç educatiu a infants. També pots visitar persones grans que es troben en residències o ajudar en tasques administratives o de gestió de l'entitat.

Si tens ganes de col·laborar i ets una persona compromesa, segur que tenim un servei on podries encaixar! Posa’t en contacte amb nosaltres a través del correu voluntariat@caritasgirona.cat o omple el formulari que trobaràs a l’apartat "Fes-te voluntari" del web i indica la població on pots col·laborar.

Actualment, on hi ha més vacants és als Centres de Distribució d’Aliments, Robers, Serveis d'Intervenció Educativa, Tallers d’Acollida Lingüística i Cultural i als Ser Grans en Dignitat d’arreu de la diòcesi.

No ho dubtis i forma part del nostre equip de voluntariat, t’esperem!

Per més informació clica aquí.