Home >> Diem >> Notícies >> CORPUS 2022: #SomElQueDonem

CORPUS 2022: #SomElQueDonem

Iniciem la setmana de Corpus 2022, que culminarà diumenge 19 de juny en una jornada especial, amb celebracions a les parròquies d’arreu de la diòcesi. L'amor, el rebut i el que donem, i també, el que som, és allò que celebrem en aquesta gran festa de Càritas, el Dia de la Caritat. És una setmana important per Càritas, és temps d'explicar-nos, i per això les Càritas de la diòcesi surten al carrer i presenten l’impacte de la seva tasca a través de les memòries.

Celebrem que l'AMOR als altres és l'únic que dona sentit a la nostra existència humana i que cal orientar els nostres anhels i el nostre propòsit a la vida des de l'aprendre a estimar a deixar-nos estimar pels altres. Des de Càritas volem fer valdre l'amor pels altres com a proposta de vida. L'amor que es parteix i es reparteix i l'amor pels altres com a compromís, i per això cal mirar amb tendresa, escoltar amb paciència, cuidar la fragilitat, compartir amb generositat i denunciar la incoherència. És el moment de fer arribar el nostre missatge: #SomElQueDonem

Tant se val quin nom tinguem. El que ens fa ser extraordinaris, allò que realment ens defineix, és què donem als altres. Les persones que formen part de Càritas Diocesana de Girona es podrien dir perfectament Esperança o Just. Perquè, tot i que tinguin nom propi, ofereixen esperança i justícia social, a través de les seves aportacions, a milers de persones en situació de pobresa i exclusió social.

Pots veure el vídeo promocional aquí.

Com col·laborar:

Ja pots fer el teu donatiu a través de BIZUM utilitzant el codi 01580, a banda dels canals habituals com la transferència bancària, el donatiu a la web, presencialment o per telèfon. Tant si fas un BIZUM com si fas un ingrés bancari al número de compte ES88 - 2100 - 0002 - 5302 - 0012 - 9121, recorda enviar el teu justificant de donatiu a atenciodonant@caritasgirona.cat per poder desgravar fiscalment l'import corresponent.