Home >> Diem >> Notícies >> Nova data per al Sopar Solidari de Càritas a Mas Marroch

Nova data per al Sopar Solidari de Càritas a Mas Marroch

L’espai exclusiu Mas Marroch de Vilablareix, gestionat per l’equip dels germans Roca, acollirà la 5a edició del sopar solidari de Càritas Diocesana de Girona, amb el suport de la Cambra de Comerç de Girona i els patrocinis principals de Clínica Bofill ProActive Health i DCU Tecnologic. L'entitat ha decidit destinar els beneficis del 5è Sopar Solidari a l'acollida i acompanyament de les persones vulnerables afectades pel conflicte d'Ucraïna.

La vetllada se celebrarà finalment dimecres 6 d´abril, després que s'hagués d'ajornar ara fa uns mesos arran de la situació provocada per la pandèmia,  i obrirà portes a les 19:30h.

Aquesta nova edició del sopar és una crida al teixit empresarial i a les persones sòcies i donants compromeses amb l’acció de Càritas. Com en les altres ocasions, es tracta una acció solidària que destinarà tots els seus beneficis als projectes per a les persones més vulnerables que desenvolupa l’entitat arreu de la diòcesi de Girona. L’última edició va ser virtual per primera vegada i va comptar amb una connexió en directe des de la cuina d’El Celler de Can Roca, però enguany el sopar recupera la presencialitat i ofereix la possibilitat de reservar places individuals, taules per a empreses, “coberts zero” i altres opcions de col·laboració.

Dia i hora:  6 d'abril de 2022 (19:30h)
Lloc: Mas Marroch (Vilablareix)
Donatiu: 75€ per persona*, 1.500€ Taula empresarial
Termini d'inscripció: 28 de març

* Els primers 150 euros donats (en el conjunt dels seus donatius com a contribuent) desgravaran un 80% a la vostra declaració de la renda.

Fes la teva reserva individual o de taula d'empresa. Si ja tenies reserva per a l'antiga data del sopar, posa't en contacte amb nosaltres i actualitzarem les dades.

ACTUALITZACIÓ DE RESERVA
RESERVA COBERT INDIVIDUAL
RESERVA TAULA EMPRESARIAL
ALTRES OPCIONS (Consultar document)