Home >> Diem >> Notícies >> Finalitza la segona edició del Pretaller

Finalitza la segona edició del Pretaller

El curs, de més de 220 hores, ofereix la possibilitat de formar-se, tant en l'àmbit teòric com pràctic, en l'ofici de neteja industrial

La segona edició del Pretaller ha acabat amb l'acte de lliurament del Certificat d'Aprofitament a les 8 dones que han assolit amb èxit els objectius formatius. En aquesta ocasió han participat un total de 12 dones en situació de vulnerabilitat social i amb dificultats per incorporar-se al mercat laboral.

El curs ofereix la possibilitat de formar-se, tant en l'àmbit teòric com pràctic, en l'ofici de neteja industrial i posa a prova els aprenentatges en un context laboral real. A més a més, les dones que han format part del projecte han rebut l'acompanyament tècnic i l'orientació social i laboral necessària, mitjançant un pla de treball personalitzat i consensuat amb cada una d'elles. El propòsit és millorar la seva ocupabilitat i alhora treballar el seu empoderament, desenvolupar la seva autoconfiança i la seva força interna, així com identificar els factors que determinen la seva posició en la societat.

Aquest projecte s'ha pogut dur a terme gràcies al finançament del Programa Operatiu del Fons Social Europeu, del Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030, i l'Institut Català de les Dones de la Generalitat de Catalunya.