Home >> Diem >> Notícies >> Omplim la motxilla d'oportunitats

Omplim la motxilla d'oportunitats

Durant aquest curs marcat per la pandèmia, Càritas Diocesana de Girona ha acompanyat més de 670 infants i joves a través dels projectes socioeducatius de tota la diòcesi, amb l'objectiu de reduïr la desigualtat a l'escola i millorar les oportunitats de l'alumnat que es troba en situació de vulnerabilitat.

La demanda d’aquest tipus d’acompanyament no ha parat de créixer. Moltes famílies no disposen d’ordinadors, equips, ni connexions per poder seguir les classes virtuals quan és necessari i un gran nombre d'infants en situació de risc no poden comptar amb un entorn amb condicions que faciliti el procés d’aprenentatge.

Per garantir la continuïtat d'aquests projectes, Càritas Diocesana de Girona ha posat en marxa Omplim la motxilla d'oportunitats, una campanya de donatius i una acció solidària, impulsada per CaixaBankClipper's Live, que inclou un concert solidari amb Sara Baras al Festival Cap Roig el proper 21 d'agost.

Els donatius es poden realitzar a través de la xarxa de caixers automàtics de CaixaBank; a través de CaixaBank NOW, tant a l’app com al web, i a través també del portal corporatiu de CaixaBank, per als qui no són clients de l’entitat. Una altra opció de col·laboració és via Bizum, enviant el donatiu al número 03242.

Més informació: