Home >> Diem >> Notícies >> Pizzes amb extra de compromís social

Pizzes amb extra de compromís social

El programa de responsabilitat social Domino's Col·labora, que impulsa Domino's Pizza per donar suport a les organitzacions locals dels barris on desenvolupa les seves activitats, ha signat un acord de col·laboració amb Càritas Diocesana de Girona.

El compromís de la marca per ajudar a millorar la vida de les persones s'ha iniciat a través d'una jornada festiva, aprofitant la inauguració del seu nou local a Salt, situat al Passeig dels Països Catalans, 49. L'empresa ha destinat tota la recaptació obtinguda durant aquest dia a acompanyar els més vulnerables.

La col·laboració de Domino's Pizza anirà molt més enllà d'accions puntuals o patrocini en l'àmbit de la responsabilitat social. Aquesta primera donació ha sigut el punt de partida a una extensa relació que té l'objectiu, a través dels projectes socioeducatius de l'entitat, de millorar les oportunitats d'infants i joves que pateixen desigualtat a l'escola per manca de recursos de les famílies o falta de suport. També té previst donar suport a les iniciatives d'inserció laboral a persones en risc d'exclusió que desenvolupa Càritas.

Gràcies a Domino's Pizza, al voluntariat, a les persones participants i a molta gent que ha volgut conèixer el nou local, s'ha aconseguit recaptar 4.295,89 € que es destinaran als infants i les famílies més vulnerables.

Moltes gràcies!