Home >> Diem >> Notícies >> Neix un nou espai comunitari a Lloret de Mar

Neix un nou espai comunitari a Lloret de Mar

El passat 15 d’abril es va inaugurar el nou Espai amb Cor de Lloret de Mar amb la presència l’alcalde del municipi, Jaume Dulsat i Rodríguez, acompanyat per una representació de l’equip local i la directora, Dolors Puigdevall.

Aquest Espai amb Cor, el segon que s’impulsa a la diòcesi, té per objectiu dinamitzar l'acció comunitària de l’entorn i oferir un espai multifuncional per a participants i voluntariat per tal de donar eines d'empoderament a les persones que les necessiten.

Dins d’aquest espai hi ha també el servei de Rober, que serà gestionat per 12 persones voluntàries. Aquesta iniciativa contribueix a enfortir el consum responsable, i és un primer punt de trobada i d’atenció a les persones més vulnerables. Lucia Echegoyen, presidenta a Lloret: “el nou espai és la imatge de participació de tot el poble, és dignificar els participants que venen al servei, per curiositat, o bé, per necessitat”.

L’Espai amb Cor, que neix amb el suport de l’Ajuntament de Lloret de Mar i el programa Benestar i Comunitat de Dipsalut, servirà per teixir vincles entre persones i per fer conèixer i desenvolupar els recursos de l'entorn. Aquesta botiga, amb roba i complements de segona mà, també gaudeix d’un altell, on hi ha el magatzem. A més, aquest equipament compta amb una sala on poder fer trobades, tallers i formacions, per així acompanyar el desenvolupament integral de totes les persones que s'hi adrecin.

El nou Espai amb Cor es troba al Carrer Sènia del Rabic a l'edifici del Mercat Municipal.