Home >> Diem >> Notícies >> Formacions pràctiques per al dia a dia

Formacions pràctiques per al dia a dia

Aprendre a realitzar menús saludables i econòmics o reciclar roba usada, són algunes de les formacions que ha organitzat Càritas Diocesana de Girona la zona de Sant Feliu de Guíxols i Vall d’Aro, amb la col·laboració de l’ajuntament de Sant Feliu de Guíxols. A Aquestes formacions, que van tenir lloc entre novembre de 2019 i març del 2020, hi van participar 39 persones i es van realitzar totes al local de Càritas a Sant Feliu de Guíxols.

Menús saludables per 1, 2 o 3 euros per persona era una formació desenvolupada per la tècnica d'acció i comunitat i una persona voluntaria, cuinera de professió. Aquest taller va tenir una segona part anomenada Alimentació i cuina econòmica i saludable que també oferia consells per aconseguir una alimentació equilibrada i nutritiva amb recursos ben econòmics. Aprofitant les donacions de roba i teles que es van realitzar del Rober de Càritas es va realitzar un taller dirigit per la tècnica d'acció comunitària i una voluntària amb coneixements de costura obert al municipi, amb l’objectiu d’aprendre a reciclar i aprofitar millor la roba que ja tenim a casa. Finalment, el taller Tècniques sostenible de neteja de la llar, dirigit per una professional del sector de la neteja, oferia consells per millorar la pràctica en els processos de neteja sostenible de les llars.