Home >> Diem >> Notícies >> Llet Nostra dona 600 litres de llet i 220 postres làctics per a famílies vulnerables

La cooperativa Llet Nostra, una marca de llet provinent de 140 granges petites i mitjanes, ha fet una donació 600 litres de llet i 220 vasets de postres làctics per a famílies vulnerables, que ha estat entregada al Centre de Distribució d’Aliments de Càritas Diocesana de Girona a Palafrugell. Bona part dels ramaders de Llet Nostra a les comarques gironines es troben, precisament, al Baix Empordà, on també hi ha una de les seves seus. El ramader i president de Llet Nostra, Jordi Riembau, considera que és una obligació ajudar els qui ho necessiten: “Les 140 famílies ramaderes de Llet Nostra col·laborem amb les entitats amb allò que sabem fer millor, amb la llet de les nostres vaques. Un aliment nutricionalment molt complet que ajuda a mantenir una dieta equilibrada, especialment als nens i nenes.”

L’equip del Centre de Distribució d’Aliments de la població va rebre Riembau i va ser present durant la donació, que permetrà millorar la resposta que l’entitat ofereix a les famílies vulnerables. Durant la crisi sanitària, Càritas ha gairebé triplicat el nombre de consultes de persones que necessiten ajuda per poder viure dignament i l’entitat espera que els propers mesos seran especialment durs per l’augment de persones que s’han quedat sense ingressos ni perspectives laborals. Per això, l’entitat fa una crida a través de la campanya #Càritasx3 per animar a les persones i empreses com Llet Nostra a mantenir el seu compromís amb les persones que més estan patint les conseqüències socials de la pandèmia.