Home >> Diem >> Notícies >> Un Sant Jordi contra la pobresa i la desigualtat

Un Sant Jordi contra la pobresa i la desigualtat

La crisi sanitària ha estroncat la vida als carrers i a les places d’arreu. El confinament ens ha obligat a quedar-nos a casa durant setmanes, per responsabilitat, i per poder cuidar-nos i tenir cura de les persones que més estimem. Hem hagut de prescindir de trobades, de l’escalfor de les amistats i dels vincles que teixeixen la nostra vida social, la nostra comunitat.

Però no tothom té la sort de tenir una llar en condicions ni els recursos necessaris per ensortir-se’n. La COVID-19 ha fet aflorar una realitat que no es veu: gent gran que pateix solitud i aïllament, infants i joves amb falta d'oportunitats i desigualtat a l’escola, famílies senceres sense ingressos ni perspectives laborals, entre d’altres. En aquest context, les peticions d’ajuda a Càritas s’han triplicat i el nostre compromís no tanca.

Aquest Sant Jordi, des de casa, podem ser al carrer, al costat de les persones més vulnerables, per lluitar contra la desigualtat i la pobresa i fer sentir a tothom, sense excepció, que ens en sortirem. Però no ho podem fer sense tu.

És el moment d’activar la solidaritat i de treballar plegats per combatre aquest drac particular que és la COVID-19. La necessitat s’ha triplicat, hem de triplicar els donatius. Per això, et demanem que DONIS ARA i, com a mostra d’agraïment, rebràs al teu correu electrònic una rosa virtual i la reedició digital d’un llibre molt especial amb idees de cuina econòmica i saludable, que podràs compartir i posar en pràctica fàcilment durant el confinament.

FES UN DONATIU ARA