Home >> Diem >> Notícies >> Càritas celebra amb èxit la tercera edició del sopar solidari

Càritas celebra amb èxit la tercera edició del sopar solidari

Càritas Diocesana de Girona ha reunit 250 persones aquest dijous a la tercera edició del sopar solidari que l’entitat duu a terme per difondre la seva acció i recollir fons per desenvolupar projectes dirigits a millorar les oportunitats de les persones en risc d’exclusió social. La directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, ha volgut agrair especialment la presència de socis, donants, entitats i empreses col·laboradores, que han reforçat el seu compromís amb les famílies en situació de vulnerabilitat, malgrat les circumstàncies que acompanyen la realitat social i política dels darrers dies.

El periodista Adam Martín (Tossa de Mar, 1973) ha estat l’encarregat de conduir l’acte, en el marc d’un sopar a càrrec del prestigiós equip dels germans Roca, amb el patrocini principal de Clínica Bofill, a l’espai Mas Marroch, a Vilablareix. El bisbe Francesc Pardo també ha dirigit unes paraules als assistents, per agrair de nou el seu compromís amb l’acció de Càritas i amb les famílies en situació d’exclusió social.