Home >> Diem >> Notícies >> Trobada amb el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies

Trobada amb el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies

El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Chakir El Homrani, va fer una breu visita a la seu de Càritas Diocesana de Girona dijous 14 de març. L’objectiu de la visita era trobar-se amb una representació de la nostra entitat, formada per membres del consell diocesà, l'equip de caps de programa i responsables d'àrea i membres comitè d'empresa, per poder compartir aspectes d’actualitat sobre l’acompanyament a les persones més vulnerables. El conseller va definir Càritas com un exemple de capil·laritat del territori i va expressar la necessitat de compartir diagnòstic i acordar les accions amb tot el teixit social.

Tant la directora, Dolors Puigdevall, com la responsable d’acció social, Raquel Carrión, van destacar la transversalitat de l’acció social actual i el seu component comunitari. En aquest sentit, el conseller va afirmar que “sense persones, no hi ha comunitat ni polítiques socials” i va defensar que “hem de ser conscients de la diversitat de la nostra societat i establir eines per evitar que ningú quedi fora de la comunitat”.

La visita va finalitzar amb l’entrega d’una mostra de productes realitzats per l’empresa d’inserció Ecosol.