Home >> Diem >> Notícies >> 160 persones assisteixen al sopar solidari Som Refugi

160 persones assisteixen al sopar solidari Som Refugi

El segon sopar solidari Som Refugi va reunir 160 persones dijous passat al Balneari Vichy Catalan de Caldes de Malavella. La vetllada, organitzada per Càritas Diocesana de Girona, va comptar amb la col·laboració del balneari, el patrocini principal de Clínica Bofill i el compromís de Sky Dive Empuriabrava, Comexi, Toni Pons, Assessoria Codina i Valvi Assegur, membres del programa Entitats amb Cor. El sopar va comptar també amb l’acompanyament musical del Trio Faristol, gràcies al suport del Conservatori de Música de Girona, i la presència d’autoritats diverses.

L’acte, conduït per la periodista Ester Bertran, va començar amb la projecció d’un vídeo de de presentació de l’entitat i unes paraules de la directora de la seva directora, Dolors Puigdevall, que va anunciar noves accions per fer front a les migracions forçades. Al final del sopar, el Dr. Joseba Achotegui, reconegut psiquiatra expert en migracions i salut mental, va oferir una ponència als assistents.

Tots els beneficis del sopar solidari Som Refugi es destinaran als projectes d’acció social que Càritas desenvolupa a la diòcesi de Girona.