Home >> Diem >> Notícies >> Tres jugadors del Girona FC dissenyen uns mitjons solidaris

Tres jugadors del Girona FC dissenyen uns mitjons solidaris

Pere Pons, Àlex Granell i Eloi Amagat, membres de la plantilla del primer equip del Girona FC, van presentar aquesta setmana a Girona la col·lecció de mitjons Trisox, que compten amb dissenys personals dels jugadors i que es posaran a la venda per un període limitat de temps a la botiga Soxshop. Una part dels beneficis de la nova col·lecció de mitjons esportius es destinarà a finançar el projecte Pigmalió de Càritas Diocesana de Girona, que té per objectiu fomentar la igualtat d'oportunitats d’infants i joves, a través de l'obtenció de beques per practicar esport. Els jugadors són els impulsors de la iniciativa i del destí solidari de part dels beneficis. Els dissenys s'han fet amb les seves aportacions personals, com dates històriques del club, com l’any de creació o el dia de l’ascens a Primera Divisió i motius que recorden la ciutat.

Dolors Puigdevall, directora de Càritas Diocesana de Girona va voler agrair, durant la presentació, la implicació dels jugadors i va destacar la importància dels valors de l’esport per als infants i joves, en la mesura que fomenten el treball en equip i potencien la igualtat d’oportunitats.

El projecte Pigmalió, impulsat per la FPdG i la Fundació Ser.Gi, treballa per la integració escolar d’infants i adolescents desenvolupant competències educatives bàsiques, realitzant tutories individuals i fomentant la pràctica de l'esport. Tot l’alumnat del projecte Pigmalió rep una beca esportiva o artística. L’any passat, gairebé 40 infants i joves es van veure beneficiats d’aquest projecte. Un 76% va millorar els resultats acadèmics.