Home >> Diem >> Notícies >> Més de 170 persones participen a la jornada de formació de Càritas Catalunya

Més de 170 persones participen a la jornada de formació de Càritas Catalunya

Més de 170 persones, entre contractades i voluntàries de les 10 Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya, van participar a la jornada de formació del passat dissabte 30 d’abril al Seminari de Barcelona. La jornada és la primera resposta a la petició de l’Assemblea de Càritas Catalunya de construir un espai de formació permanent. L’encarregada de dur-la a terme va ser la Comissió de Voluntariat i Formació, amb col·laboració de les comisisons de l’àmbit laboral i migratori.

La jornada va iniciar-se amb la benvinguda de la Presidenta de Càritas Catalunya, Carme Bordonés, a la Sala d’Actes del Seminari de Barcelona. Tot seguit, els assistents van escoltar la ponència de Jesús Renau, anomenada “Com treballar-se per ser misericordiosos en situacions complexes de la vida”. Els participants van dedicar la resta del dia a treballar les tres àrees que actualment estan coordinades en comissions dins de Càritas Catalunya: Immigració, Laboral i Voluntariat.