Home >> Diem >> Agenda d'activitats >> 5a Caminada amb Càritas per les hortes i les deveses de Salt

5a Caminada amb Càritas per les hortes i les deveses de Salt

Càritas organitza aquesta caminada d’un diumenge al matí per les hortes i deveses de Salt amb la col·laboració de diverses entitats, associacions i persones del poble

Amb el lema “Amb poc, faràs molt” es pretén sensibilitzar i fer difusió a la població de les necessitats de molta gent del poble, recollir donatius i animar a fer-se soci o voluntari.
Recorregut
Hi haurà dos recorreguts a escollir: Un de llarg (5 ó 6 km) per fer a marxa lleugera i una altre de curt (2 Km), que es podrà fer com una passejada tranquil·la.
Esmorzar
Tos dos recorreguts acabaran al Pla dels Socs on les Cuineres de Salt hauran preparat un esmorzar amb ingredients oferts pel Mercat i les fleques i passtiseries de Salt.
Animació (Suhastes, actuació musical, conexeiment de l’entorn)
Després d’esmorzar hi haurà una subhasta solidària de coques fetes per les Cuineres de Salt i d’un quadre pel reconegut artista Lluís Mateu pintat a les deveses el mateix matí de la caminada.
Membres de la Comunitat de Regants de la Sèquia Monar, ens faran explicacions i es visitarà amb ells la caseta de la Pilastra.
El grup de dansa tradicional Diola de Casamance (Senegal) CASUMAI, de l’Associació Oudiodial, ens oferirà una actuació de música i dansa al Pla dels Socs.
Inscripcions
El punt de sortida és al Parc Monar, carrer del Rec. Les inscripcions seran a les 9.30h i la marxa començarà a les 10h.
Motivació
Animem a tothom a participar a la Caminada amb Càritas per les hortes i les deveses de Salt, ara que, en plena primavera, la natura està radiant, per disfrutar de l’entorn, per fer una mica d’excercici i col·laborar en una causa solidària.
Càritas Salt agraeix l’implicació d’entitats, comerços i particulars en accions solidàries. Són motiu d’esperança per qui està patint les conseqüències d’un món massa injust i una crisi massa severa.
Fem una mirada a l’esperança.