Llança’t per Càritas

ESPAI GIRONÈS - LOGOEl dijous 2 de desembre l’Espai Gironès va presentar la seva campanya de Nadal solidària: #LlançatperCàritas.

El centre comercial ha instal·lat un supertobogan en el seu recinte perquè tothom s’hi pugui llançar fins al 5 de gener, amb un donatiu mínim d’1€. El que es recapti es destinarà als projectes de Cobertura de necessitats bàsiques i als d’Infància, joves i família de Càritas Diocesana de Girona. L’acció compta amb unes padrines i un padrí de luxe: la Laia Palau, capitana de l’Uni Girona, la Maria Xinxó, periodista, i l’Aleix Parisé, periodista.

A més a més, gràcies a la col·laboració de l’Espai Gironès amb Càritas Diocesana de Girona, els infants del Servei d’Intervenció Educativa de Càritas a Salt han pogut llançar-se pel supertobogan i s’ho han passat d’allò més bé!!

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair a l’Espai Gironès tota la seva entrega i dedicació, el seu treball ha sigut excepcional i impecable. Gràcies a la seva solidaritat podrem continuar ajudant a les persones més vulnerables. Gràcies de tot cor!

#LlançatperCàritas
#SiguemMésPoble

Aquí et deixem el web del Centre Comercial Espai Gironès i el de Càritas Diocesana de Girona per si li vols donar una ullada!

Llança't per Càritas - Roda de premsa (1) SIE SALT Llança't per Càritas (2)

Llança't per Càritas - Roda de premsa (3)

Entrades relacionades