RSC

Càritas i la Responsabilitat Social Corporativa

Col·laborem activament en la promoció de la responsabilitat social corporativa

• Promovem la responsabilitat social com a agent de transformació social i com a mecanisme que ajuda a construir una societat sostenible, justa, solidària i amb unes estructures econòmiques justes.
  • Treballem amb les empreses a llarg termini amb un compromís estable perquè s’impliquin en la societat i exerceixin el seu compromís de responsabilitat social.
  • Som transmissors de valors i impliquem la societat per a la construcció d’un món més just i solidari, i teixint xarxes amb particulars, empreses, entitats i institucions.

Càritas Diocesana de Girona i la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG

Hem impulsat la creació de la Càtedra de Responsabilitat Social de la Universitat de Girona amb l’objectiu de comptar amb una estructura universitària que col·labori a difondre la responsabilitat social corporativa de les empreses del nostre territori i a fomentar la transformació social.

Promovem un espai universitari que treballa en l’anàlisi, la investigació i la difusió del coneixement entorn de la responsabilitat social, per a totes les administracions, organitzacions i empreses preocupades per les repercussions socials i ambientals que puguin tenir seves operacions, processos i relacions amb els diversos grups d’interès.

Creiem que la Càtedra de Responsabilitat Social de la Universitat de Girona ha de ser un instrument  útil per al treball en favor d’una societat més justa, per donar a conèixer la responsabilitat social a tota la societat i, molt especialment, per implicar les administracions, organitzacions i empreses en aquest objectiu comú.

El Consell Assessor de la càtedra està conformat per persones de reconegut prestigi en l’àmbit empresarial, social i universitari.

El composen les següents persones:

Àmbit empresarial, social i universitari:

• Sra. Mª Rosa Agustí. Presidenta de l’Associació Gironina d’Empresàries (AGE)
  • Sr. Martí Casadesús. Director AQU Catalunya
  • Sr. Pere Cornellà. President de PIMEC
  • Sr. Francesc Planas. President del Fòrum Carlemany
  • Sra. Pepita Perich. Directora Fundació Ramon Noguera
  • Sr. Jordi Pou. Conseller Delegat  de Coffee Center
  • Sra. Carme Vinyoles. Periodista, El Punt Avui
  • Sra. Lourdes Xifra . Consell Família-Empresa Grup Comexi
  • Sra. Judith Viader. Directora General FRIT RAVICH S.L

Per part de Càritas:

• Sr. Martí Batllori, Secretari General
  • Sr. Francesc Francisco-Busquets, voluntari, àrea de Responsabilitat Social.
  • Sr. Josep Sallent, voluntari, àrea de Responsabilitat Social.
  • Sra. Sílvia Padrós, responsable de l’àrea de Responsabilitat Social.

Per part de la UdG:

• Sra. M. Rosa Terradellas. Directora de la Càtedra de RSU i responsable àmbit solidaritat
  • Dra. Maria Helena Benito, Responsable de l’àmbit de Responsabilitat Corporativa
  • Sra. Anna Mª Geli, responsable de la Càtedra de RSU de l’àmbit de la sostenibilitat
  • Sr. Maximiliano Fuentes. Adjunt al Secretari General per les Càtedres UdG