Què és Entitats amb Cor?

L’any 2012 Càritas Diocesana de Girona va crear un programa de col·laboració anomenat Empreses amb Cor per tal de promoure accions de Responsabilitat Social Empresarial (RSC) en les empreses compromeses en el desenvolupament del benestar social i amb les quals compartim els valors de la solidaritat, la justícia, el respecte i la igualtat.

En els últims anys, ha anat augmentant la sensibilitat de les empreses, fundacions, clubs esportius, associacions empresarials i altres agents socials del nostre país envers les activitats que realitzen les entitats no lucratives.

És per aquest motiu que hem creat Entitats amb Cor que agrupa els programes d’Empreses amb Cor, de Clubs amb Cor, Escoles amb Cor amb les quals estem oberts a establir relacions de col·laboració i que la seva activitat i filosofia coincideixin amb els valors que Càritas promou.

Amb la seva col·laboració podrem ajudar aquelles persones que més ho necessiten.