Espai Gironès lliura a les entitats els aliments, roba i llibres recollits en la campanya solidària

espaigirones

L’Espai Gironès ha entregat més de 600 peces de roba, uns 400 llibres i uns 100 quilos de menjar, recollits durant la campanya solidària que es va dur a terme al centre comercial del 9 de maig al 4 de juny, a favor del Banc dels Aliments, Càritas i Fundació Resilis.
El lliurament es va dur a terme amb la presència del gerent d’Espai Gironès, Pau Jordà; el president del Banc dels Aliments, Frederic Gómez Pardo; Amèlia Rispau; Rosa Font, en representació de Càritas, i Maria Piqué i Carla Rodríguez, en representació de la Fundació Resilis.
L’objectiu d’aquesta campanya, que es va realitzar en el marc de l’onzè aniversari de l’Espai Gironès, ha estat impulsar una nova acció solidària per contribuir a millorar el benestar dels gironins.
Moltes gràcies per la inicitiva!

Entrades relacionades

L'adreça electrònica no es publicarà